Alla inlägg den 18 september 2009

Av Agnes - 18 september 2009 11:24


   Blev ingen skola för mig idag....migränen slog till igår kväll och spökade hela natten. Nu, efter rejält med sömn och medicin, börjar livet återvända till denna lilla kropp. Hoppas att den är helt och hållet borta ikväll, för då ska jag och Mannen på bio och se "Flickan som lekte med elden". Blir inte ofta man går på bio, men desto mer najs när det väl händer.  

   Vi funderar på att bege oss till Linköping imorgon - IKEA, Biltema och lite klädaffärer står på schemat. Och ett besök på Max oxå. Det är framförallt Biltema som skall besökas, vi ska nämnligen köpa en takbox och lite extra speglar till bilen. Speglarna kan komma väl till pass nu då jag och Mannen ska ut och övningsköra på vägarna.

   Var ju på handledarutbildning på trafikskolan igår kväll. Det var faktiskt riktigt bra, det tyckte både jag och Mannen - man fick lite tips på hur man kan effektivisera den privata mängdkörningen. Idag ska jag betala in avgiften till Länsrätten, och skicka in blanketterna, så att vi snart har handledartillståndet - sen blir det åka av! Tungan ute

Ovido - Quiz & Flashcards