Alla inlägg under september 2010

Av Agnes - 24 september 2010 19:16

   Bloggar lika energiskt som jag lever resten av mitt liv, dvs totalapati.... Är mest trött, grinig och jävligt jävlig. Det är nästan synd om Mannen...men bara nästan. Han får ta det onda med det goda, so to speak. Om det nu finns ngt gott..... Betvivlar det. Det och en massa andra saker..... Finns säkert ngt passande diagnos jag kan luta mig mot, och gömma mig bakom. För det är visst så en diagnos ska användas....som en ursäkt för alla idiotiska företeelser folk tar sig för.

Nä då...jag är inte bitter. Bara realist....

Av Agnes - 15 september 2010 16:28


   Var nere i O-hamn med jobbet idag, och besökte där Big Bang - ett ställe där de har Laserdome, bowling, biljard och en mängd olika grejor. Jag testade Xer dance....en dansmatta som man ska trampa på i takt till musiken och så som skärmen på väggen visar, typ Guitar Hero - fast med dans. Kind of...

   Två första gångerna var jag riktigt bra...sen gick det bara utför.... *s* Var rejält usel. Blev mest förnedrad och svettig. Men roligt var det.

   Kanon med ett jobb som låter en leka på arbetstid....

Av Agnes - 5 september 2010 11:53


   Hösten är här, det går inte att förneka längre.... Hur jag kan vara så säker?  Jo, ni förstår....fårskinnstofflorna har åkt fram och jag känner en viss låghet i humöret. Så....HÖST.

   Försöker mota bort kalla fötter och låghet med varma tofflor och mysiga te-stunder....kanske till och med tänder ett ljus eller två - påtvingar mig själv att känna att hösten innebär värme och ljus i form av blockljus på ett vackert fat.. Hur det går? Jovars....näsan är ovanför ytan och fötterna är varma.


Ovido - Quiz & Flashcards