Alla inlägg den 3 september 2009

Av Agnes - 3 september 2009 18:40


Efter en lååååång föreläsning kring sociala konstruktioner, tog jag mig en sväng ner på stan. Kände att jag ville bränna lite pengar, eftersom studiemedlet äntligen har kommit. :-) Efter en snabb sväng i staden affärer, begav jag mig hemåt med nya jeans och en smarrig parfym. Just parfymen kände jag mig extra nöjd med, då jag gått omkring i närmare ett år och suktat efter just denna väldoft. Har känt att 800 kronor för en parfym är i det saftigaste laget. Men Mannen min tyckte jag förtjänade en, så idag införskaffades den. Mirakeldoften heter " Fresh laundry" från Clean....och luktar precis så - ren tvätt.


Dock avslutades stadstrippen på ett mindre glatt vis, då Mannen som skulle möta mig på stan, glömde att sätta parkeringsbrickan i fönstret på bilen - vilket resluterade i en parkeringsbot på 200 kronor. Tur i oturen är väl ändå att vi inte bor i Sthlm, för då hade det inte räckt med 200 spänn...


Regnet öser ner, men jag känner mig trots detta vid gott mod. Imorgon är det plugget igen, jag hoppas det dyker upp lite fler klasskompisar då, för idag satt vi bara fem stycken och lyssnade på föreläsningen. Lite lätt pinsamt med den otroligt lata stämningen i klassen...men man får väl göra det bästa av situationen. Nya tag imorgon, alltså.


Ovido - Quiz & Flashcards