Alla inlägg den 12 september 2009

Av Agnes - 12 september 2009 19:45


Igår fick jag, utan att jag ens bett om det,  ett erbjudande om ett extraknäck... Jag blev så glad! Det är inte så mycket de extra pengarna som är så lockande, utan erfarenheten och framför allt att jag tillfrågades till jobbet. Antar att jag gjort ett hyfsat gott intryck under tidigare arbetsinsatser. Glad Och jag kan egentligen inte klaga på betalningen heller, cirka 125 kronor/timmen... Vet inte riktigt hur pass många timmar det kommer att bli i veckan, det får jag reda på när jag träffar mannen som vill anställa mig, och det ska jag göra på tisdag. Imorgon kväll skall jag dock göra mitt första pass, och det känns väldigt spännande och roligt. Detta var precis den uppåt-puff som mitt sårade ego behövde, efter den hemska upplevelsen häromdagen. Jag duger iaf NÅGOT till.... Obestämd Förhoppningvis.




Ovido - Quiz & Flashcards