Alla inlägg under februari 2011

Av Agnes - 10 februari 2011 08:51

....att blogga på! Ja, från mobilen alltså. Nu var jag tvungen att logga in, trixa mig fram genom 18 olika vyer, typ, för att till slut hamna här där jag äntligen kan plita ner ngr rader. Orka hålla på så här lixom.... Dessutom funkar ordbehandlingen bara sporadiskt..... Irriterande! Nä, maste finnas smidigare bloggande att tillgå.

Av Agnes - 8 februari 2011 16:09


   Sämre uppdatering av en blogg än så här, kan man knappast ha.....jag vet! Men nu kommer en liten glimt ur mitt liv.


  • Nya jobbet är toppen!
  • Jag sitter aldrig vid datorn på fritiden längre.
  • Jag har inte lärt mig blogga via mobilen.
  • En okänd person försökte ta sig in i mitt hem natten till fredagen förra veckan. Fick ringa Securitas som sökte av ägorna.
  • Son1 spydde igår.
  • Son2 är magsjuk idag.
  • Son3 är febrig.
  • Jag är hemma och vab:ar idag.
  • Batteriet på datorn dör vilken sekund som helst....

  


I´ll be back!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards