Alla inlägg den 5 september 2009

Av Agnes - 5 september 2009 11:00


...ska jag ha en tavla av Linn Fernström på min vägg. Hennes är tavlor är så morbida, vackra och ödsliga. Googla på henne så får du själv se.


Men nu är jag inte så där fasansfullt rik att jag kan köpa mig en tavla, men jag ska iaf göra ett annat inköp idag: en matberedare.

Hur medelålders och stormorsig är jag, va? Haha!

Dock ska det första som matberedes bli en cheesecake-smet....ska nämligen göra cheesecake-muffins med nötter idag. Låter rätt smurrigt, inte sant?


Käkade kräftor igår igen, jag lever ihop med två kräftfanstater till, så vi brukar se till att käka så mycket kräftor det bara går under höstarna. Vi käkade förra fredagen oxå...och lördagen innan dess. Jag, dottern och Mannen trycker utan problem i oss två kilo kräftor åt varje gång, och varje gång blir vi besvikna när det är tomt i skålen. Får nog bli kräftor nästa helg oxå....sluuuuuuurp!


Dax för tvagning och efter det - matberedarinköp!


Adios amigos!

Ovido - Quiz & Flashcards