Alla inlägg den 8 september 2009

Av Agnes - 8 september 2009 18:56

   Vips bodde bloggen på en annan adress....rätt otippat. Hade väl funkat om inte min snygga bakgrund hade försvunnit iom flytten. Men jag ska nog hitta en snygg layout här oxå. Måste bara lära känna sidan. Men nog hade det varit fint med en liten förvarning att flytten skulle ske. Jaja...shit happens, then you die.

   Tog första steget idag mot ett mer mobilt liv - hade min första körlektion. Skrattande Och det gick faktiskt väldigt bra, varken jag, min lärare, bilen eller medtrafikanter blev skadade eller traumatiserade (vad jag vet om iaf). Imorgon blir det teorilektion och på torsdag körlektion igen. Nu ska jag banne mig ta körkort! Det är ju på tiden...typ. Tungan ute För de som vill bli förvarnade när jag beger mig ut på vägarna - signa upp er på "agnes-kör-bil-varnings"-smslista.

Ovido - Quiz & Flashcards