Alla inlägg under maj 2010

Av Agnes - 30 maj 2010 09:49


....jag är inte djupt deprimerad och okontaktbar. Jag är bara upptagen av livet utanför sajbern. Och det om något är väl ett friskhetstecken?

    Varje år i maj/juni springer jag runt som en yr höna på den ena avslutningen och dylikt efter den andra. Pust och stön.... ;-) Fast det är roligt, det är bara tiden som inte riktigt räcker till alltid.

  

   Idag ska jag dock iväg och snusa på en lten nyföding och hans, inte alls så stora, storebror. Ska bli roligt.

   Eftermiddagen ska jag spendera i soffan - antingen med en bok eller planlöst zappande på tv:n.


Det är förresten morsdag idag!


Grattis

alla mammor!! 

Av Agnes - 11 maj 2010 20:50


   Första soliga dagen på evigheter, och vad gör jag då?

Jo, jag ligger hemma med helvetesmigränen.

Vaknade med migrän....fortsatte hela dagen med migrän.....har fortfarande migrän (men den är dock dämpad av diverse medikamenter just nu).

Skit är vad det är.

Av Agnes - 10 maj 2010 15:55

Klev just på bussen och skulle betala biljetten. "Hel eller halv biljett?" frågar chauffören. Jag svarade, något motvilligt, att det rörde sig om en hel biljett. Slog mig ner på min plats, och funderade lite över det nyss inträffade. Menade han att jag såg ung ut, eller att jag såg ut att vara i pensionsåldern? Jag vet ju vad jag hoppas på i alla fall...

 
Av Agnes - 8 maj 2010 09:05


   Inte tusan ser det ut som maj ute när man kikar ut genom fönstret....mer som oktober. Så dagens planerade betesläpp ställs nog in - känns inte direkt lockande att kolla vårystra kor och picnica. Men något skoj nog hittas på ändå.


   Igår fick jag ett efterlängtat sms - paketet med min jacka har kommit! ÄNTLIGEN! Så snart travar en lycklig Agnes omkring med finaste Fjällräven-jackan runt på stadens gator.


  

Av Agnes - 4 maj 2010 18:27

"Om Pepsi dör, kan jag få en hundvalp då?" frågade Son3 hoppfullt, då det stod klart att vår katts slagsmålsskada måste kollas av veterinären.

 
Ovido - Quiz & Flashcards