Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Agnes - 1 juni 2009 10:25


Gjorde det fatala misstaget att sätta mig i solen en liten stund igår.....

BIG MISSTAKE!!


Min otroligt vita hy protesterar just nu högljutt! Jag är så bränd på armarna att ni inte kan ana. Och jag satt banne mig inte alls länge i solen, för jag vet ju att jag inte fixar det. Men det här är ju löjligt!


Så nu har jag den SNYGGASTE bonnbrännan i stan, garanterat! Rätt så fantastiskt.....fult, faktiskt! ;-)


Det är ju inte ens så att jag blir ett uns brunare, när sedan det illrosa har lagt sig, nä nä...då blir jag vit igen, men något mer fräknig.


Jag påminner på något vis om......Urcellen Ellen! Rosa och rund!


Av Agnes - 1 juni 2009 10:16


Jag tror att min dator har blivit sjuk....den låter konstigt, är seg och det kommer upp en massa varingar om att vissa program försöker stänga ner olika åtgärder.  Det låter som om den står och tuggar....


Snälla lilla datorn, gå inte sönder! Jag har varken tid eller pengar att ta hand om en sjuk dator, än mindre behöva ersätta den med en ny.


Ovido - Quiz & Flashcards