Alla inlägg den 30 november 2009

Av Agnes - 30 november 2009 18:11


   Japp....jag skojjar inte - FEM DAGAR!! Finns roligare saker att pyssla med, jag lovar. Nu har dock huvudvärken gett med sig.

   Spelar ingen roll hur bra mediciner jag än har mot denna jävla migrän, om anfallet bara kommer tillbaka och tillbaka....och tillbaka.....och tillbaka............och TILLBAKA! Kanske är tur ändå att jag äter medicin i förebyggande syfte oxå, tänk vad roooooooooooooooligt llivet hade varit för mig annars.

   Men det är inte bara jag som haft en helveteshelg, Son1 har mått apa. Han stack iväg till Hufvudstaden i torsdags, skulle kolla hockey med en kompis, samt spendera helgen hos sin pappa. Han hade fått feber redan på torsdagskvällen, och sen hade han bara blivit sämre och sämre. Vi trodde först det var biverkning av vaccinationen på grissnuvan, men enligt sjukvårdsupplysningen skulle det ha mattats av efter 1-2 dygn i så fall. Son1 mår iaf bättre nu, och kommer hem imorgon kväll - och jag har lovat honom pizza och Cola, som plåster på såren för den usla helgen.

   Jag har, mellan migränanfallen, trots allt fått klart hela vardagsrummet - och är nu ägare av ett KANONFINT vardagsrum! Alltså....det är såååååååååååå fint!!! Får nog ta och lägga upp några bilder, så jag får skryta lite. *s*

   Nu ska jag få i mig lite föda, och sedan ska jag gå och frottera mig i mitt fina vardagsrum.


Ciao!


Ovido - Quiz & Flashcards