Alla inlägg den 14 november 2009

Av Agnes - 14 november 2009 12:03


Gluttade på "Idol" igår....skyller på att Dottern vill se det. *harkel*  Då fick Reza en hel del kritik för sin taskiga engelska...och tog illa vid sig...? Euhm.....varför ta illa vid sig? De är väl ändå där för att lära sig ngt, och att ta kritik är väl en sådan sak man bör klara av som blivande artist?

   Det var ju inte ens så att kritiken var ogrundad..... Hon sjöng en "hitta-på-engelska" som man vanligtvis hör småungar sjunga när de spelar SingStar...

   I Aftonbladet finns det bilder på en gråtande REZA, som berättar att hon känner sig KRÄNKT. Förstår inte.....ingen gnällde på hennes sång, bara på uttalet. Vad är det att känna sig kränkt av? Bara att sätta igång att öva engelskan..... Enkel lösning enligt mig.

Av Agnes - 14 november 2009 11:47


   Fredagen den 13:e..... Jag brukar påstå att jag inte är skrockfull, men då LJUGER jag kraftigt. Jag hoppar över A-brunnar, går inte under stegar, inga nycklar på bordet, inte fälla upp paraply inomhus osv....

   Så när jag upptäckte att det var fredagen den 13:e igår, precis innan jag skulle till körskolan... Fan! Nu skiter det sig fullständigt, tänkte jag.

   Men ack så fel jag hade! Jag körde som så jävla bra igår!!! Till och med så bra så att min lärare påpekade att jag körde bra..... Åh fan!? Hon säger inget positivt en gång för mycket, kan jag lova.... Haha!

   Jag slapp till och med cruisa runt mitt eget hus, vilket brukar vara den vanliga turen vi heeeeeeeeeeeeeeela tiden har kör....i SJU lektioner!!!! Nu fick jag se lite andra gator.....vansinnigt spännande! *asg*

   Och nästa lektion ska jag få backa runt hörn....hur ball är inte det då? Cool cool!


   En vän från förr tog sitt körkort i torsdags - så jäkla gôtt för henne! För hon har kämpat.....massa lång tid. Tror hon bpåbörjade sitt körkort i januari eller ngt liknande. Så va fan gnäller jag för? Jag hade min första lektion den 8 september, dvs typ 2 månader sedan. Alltså......gnäll inte Agnes, du är på god väg!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards