Alla inlägg den 17 november 2009

Av Agnes - 17 november 2009 13:01


   Så fort jag man kör omkring med en "Övningskör"-skylt på bilen, då blir medtrafikanterna oerhört störda och måste hänga på tutan så fort det ges ett tillfälle. Oftast finns det ingen anledning till att så snabbt börja tuta....som idag - stod som andra bil på väg in i en rondell, mellan mig och bilen framför fanns ett övergångställe, så jag stannar precis framför det....så att jag inte hindrar framfarten för gående eller cyklister som ville över gatan. Men se...det skulle jag INTE göra, tyckte gubbhelvetet bakom mig, och TUTAR bestämt på mig. Que? Jag skulle ju inte direkt hänga där i en kvart...väntade bara på att bilen framför mig skulle ge sig in i rondellen. Nä, nä....nope! Fel, fel av mig.

   Det mest underhållande med hela situationen var ju att fanskapet i bilen bakom mig fortsatte köra bakom mig efter rondellen....tror ni han låg tätt bakom och hade bråttom förbi? Nej....han låg och tryckte i 30 på en 50-väg...så hans bil blev bara mindre och mindre i min backspegel.

   Så frågan är ju: Varför så oerhört störd över att jag inte blockade vägen för gående och cyklister, då han inte ens hade bråttom fram sedan?

Korkat....

Av Agnes - 17 november 2009 09:46


   Varför känner sig vuxna män manade att blogga om att de har fått ligga? Vem, mer än han själv, kan ha något intresse av att han lyckats tillskansa sig ngn form av sex? Jisses....

   Läste just en blogg, som tillhör en rest från det förflutna, och där skröts det om att han hade fått till det i bingen...trots att han var förkyld. *gör vågen* Faaaaaaaaaaaaaaaantiastiskt!

   De som har ett fungerande sexliv brukar inte ha ett behov av att flasha med det på nätet....de som själva är lika förundrade som läsarna av bloggen, av att de fått kn***a......de trycker upp ett maffigt blogginlägg om det. Rätt informativt.....dock inte riktigt på det viset som skribenten avsåg.


Lätt underhållande....

Ovido - Quiz & Flashcards