Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Agnes - 26 februari 2010 15:56


...dropp, dropp.


Ah....! Snön börjar omvandlas till vatten!

Det finns hopp om livet, mina vänner!

Av Agnes - 26 februari 2010 15:37


   


   Helt seriöst.... Varför går man på bio med en liten 2-åring, om denna lilla tvååring inte ens verkar tycka det är spännande från allra första början?

   Var på bio igår, såg "Det regnar köttbullar". Och hamnade framför två mödrar och deras två kids, varav den ena var typ 2 år. Redan under reklamen började denna lilla flicka yla och uppskatttade inte alls konceptet med bio. Ylandet fortsatte och varvades med högljudda kommentarer - samt ett evigt rännande på toaletten. Sammanlagt gick mor och dotter ut ur salongen 4 ggr - för att kissa. Och detta skedde inte ens en aningens diskret, utan det var yl och bråk, samt ett JAGANDE efter flickan som sprang iväg från sin mor.

   Om jag, som ändå satt på raden framför spektaklet, ruttnade...så kan jag bara tänka mig hur de som satt ytterst på flickans rad, reagerade.    Tänk dig själv....en unge som springer fram och tillbaka på raden, utan att morsan gör ngt för att förhindra detta, ett ylande samt att behöva ställa sig upp sammanlagt 8 ggr för att ungen behöver kissa!

   När jag och Mannen varit på bio med ungarna dåde var yngre, gjorde vi upp att en av oss var beredd att gå ut med ungen om det visade sig att det inte funkade. Och 4 kissbesök och ett evigt tjafs - måste nog ändå räknas som en ICKE-FUNGERANDE aktivitet. Eller?


   För övrigt måste jag ändå säga att filmen var kanonbra! Rekommenderas!



Ovido - Quiz & Flashcards