Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Agnes - 18 februari 2010 07:49


   Om man befinner sig på jobbet, innan man börjat jobba....då borde det vara okej att slänga iväg ett blogginlägg, va? Dessutom hörde jag på tv igår att facebook och andra liknande sajter tillåts på fler och fler arbetsplatser, då det inte finns bevis på att arbetstagarnas besök på dessa sajter under arbetstid, påverkar arbetat de ska utföra på ett negativt sätt.... Så, alltså bör det var mer än okej att jag slänger iväg detta inlägg, då jag till och med inte ens har börjat jobba ännu.

   Vet dock inte vad jag ska skriva för intressant.... Om snön? Nä, hur intressant är det? Alla har ju, liksom jag, kunnat konstatera att det förmodligen kommer att snö långt in i juni....

   Jag SKULLE kunna skriva ett långt inlägg om hybridbilen Mannen lånat från jobbet, och vilka problem en man kan ha att starta en sådan bil. Haha.... Men det inlägget skulle bli alltför långt, och jag börjar jobba om ett par minuter, så det är bäst att jag låter bli.


   Ska iväg på quiz ikväll förresten...skoj, skoj!! Återkommer med mer detaljer om detta.



Ovido - Quiz & Flashcards