Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Agnes - 16 mars 2009 08:24


Nära 50 timmar av OZ är över...förbi...slut...kaputt!


Ja, jag talar alltså om den amerikanska fängelseserien "OZ", som jag har tittat på den senaste tiden. Det är i särklass den bästa, mest brutala och spännande serie som gjorts. Love it!! 


Inte bara brutalitet, även en del kärlek - men inte av den "vanliga" ameriskanska sliskvarianten, nä nä...tom kärleken skildras som något smutsigt, fult och brutalt. Men den finns där...kärleken alltså.


Nåväl....nu har jag sett hela serien, och är lite småförbannad på mig själv att jag betade av varenda avsnitt så fort....att jag inte drog ut på det lite längre. För nu är det ju slut....jätteslut. Finns inga fler avsnitt att tillgå. Buhuuu!


Vad ska jag nu förgylla min tillvaro med? Knyppling?

Ovido - Quiz & Flashcards