Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Agnes - 31 augusti 2009 18:52


Idag startade min allra sista termin på det Socialpedagog programmet, och i januari är jag klar socialpedagog. Cool! Minns att jag tyckte att 3½ års studier lät så ofantligt länge, då jag startade. Men VIPS! är man här, och har fem månader kvar. Undrar vad jag kommer att bli när jag blir stor?


Drog på mig en rejäl nackspärr i förra veckan....attans vad ont det gjorde! Värktabletter hjälpte ungefär lika mycket som non-stop... Men min kloka make införskaffade mig en sån där spikmatta, och tro det eller ej - det hjälpte! Jag till och med somnade på den. Efter tre dagars användande av mattan, var nackspärren borta. Om det berodde på mattan eller den vanliga läkeprocessen, vet jag inte men det onda gick bort. Me like min spikmatta!


Jag kanske skulle bli en terapeutande fakir?

Ovido - Quiz & Flashcards