Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Agnes - 26 augusti 2009 18:38


Här kommer en utlovad bild på den blonda Agnes! Har inte riktigt vant mig ännu, men det sägs att jag är fin...jag väljer att tro på folks omdömen i detta fall, det är mest smickrande att göra så.

Av Agnes - 26 augusti 2009 17:07


Idag är det exakt tre år sedan Mannen och jag sa ja till varandra. Tre år som har varit en hel del berg-och-dalbana i början, men som det senaste året har blivit vårt absolut bästa år ihop. Känns som om vi kommit till ro på ett helt nytt sätt. Självklart gnatar vi på varandra och är trötta på varandras nuna emellanåt, men vilket äktenskap är helt fritt från sådant?


13 ½ år tillsammans, och tre år som gifta - inte helt dåligt, om man frågar mig.


Min söta make är en liten underbar person, som överraskade mig med bröllopsdagspresent redan sent igår kväll (eftersom vi idag vistats på olika möten och åtaganden ifrån varandra, samt att han arbetar ikväll/natt). Jag fick ett oerhört ballt och fint läderarmband från Snö of Sweden. Anledningen till att valet föll på ett läderarband var att vi firar läderbröllop! Söta Mannen som håller reda på sånt. Själv hade jag inte köpt något åt den äkta maken, får se till att sona det i helgen eller ngt.


Ett sånt här armband var det, men i svart läder. Fint, inte sant?

Ovido - Quiz & Flashcards