Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Agnes - 13 maj 2009 20:53

Om lite mindre än en månad ska jag på stort galej i Eskilstuna. Det är nämligen så att min systerdotter tar studenten! Och nu har jag beställt kläder till parrrrtyt!


Har spenderat typ....*tänker efter*....2½ timme på Gudrun Sjödéns hemsida. Fanns alldeles FÖR MYCKET fina kläder där....kläder som dessutom är skapta för en fullvuxen kvinna som jag. Oerhört uppfriskande att se kläder som är skapta för en kroppstyp som min: kurvigt, kurvigt, kurvigt.... ;-)


Så nu kommer jag att glida in på festligheterna i alldeles nya fina kläder, och med nya brills på snoken. Kan knappast bli bättre!


Känner mig märkligt uppåt....bristen på socker i min kropp har visst en posiv effekt på mig - jag blir mer tillfreds med mitt liv och jag är gladare än jag varit på lång tid. Ett annat tecken på att jag är på väg uppåt, är att jag återigen bryr mig om min yttre - till Mannens stora glädje! (och till hans plånboks stora sorg...) *s*


Nu ska jag fira mitt nya glada jag, genom att göra mig en smarrig kopp med blåbärste!


So long, friends!!

Av Agnes - 13 maj 2009 11:01


Livet börjar kännas lite mer piffigt igen! Borta är tungsintheten som varit min följeslagare under ett par månaders tid...och det känns riktigt skönt att känna lite lust på livet igen.


Idag ska jag lunchdejta med Mannen nere på stan....mys! Så jag har piffat upp mig lite extra, för hans skull.... Ska man på dejt, så ska man!

Ovido - Quiz & Flashcards