Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Agnes - 9 maj 2009 11:48


Vaknade mitt i natten av åskan, är ingen direkt superanhängare av åska, men det funkar trots allt.... Kom dock på att sonen förmodligen somnat uppe i sitt rum, med datorn på.... Fick med andra ord släpa mig igenom huset och väcka honom. Mycket riktigt - datorn stod på.


Sonen tackade mig faktiskt nu på morgonen, för att jag sagt till honom i natt... En god gärning, utförd av en god mor! ;-)


Nu skiner dock solen!


Planen för dagen? Tja....först blir det det vanliga - städa lite i köket, tvätta osv... Men sen ska jag plantera lite i trädgården, eller för att vara mer exakt...jag kommer sitta ute i trädgården när jag planterar små frön i sånna där blomkrukor gjorda i något nedbrytbart material.... Förhoppningsvis kommer dessa frön bli cocktailtomater, sockerärtor, dill, gräslök och pumpa senare. :-)


I eftermiddag ska vi grilla.... Och jag tänkte faktiskt premiärbaka en rabarberpaj.


Låter som en rätt god plan för en fin lördag!

Ovido - Quiz & Flashcards