Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Agnes - 7 maj 2009 09:50


Vissa är nog födda till att vara försäljare....de kan på något vis få en att inse behovet av något man inte ens visste att man behövde. Typ...


Var igår hos optikern, skulle bara göra en synkoll, för att få ett recept och sedan beställa billiga glasögon på nätet.


Så blev det dock inte.... Synen kollades, men då optikerns försäljningsförmåga gick på högvarv, insåg jag efter en 45 mnuter tillsammans med henne, att jag minsann skulle TJÄNA på att köpa glasögon hos henne.


Så här efteråt kommer jag inte ens ihåg hur jag exakt skulle tjäna på affären, men sanningen är den att det just nu håller på att göras iordning två, inte ett par utan två par, glasögon till mig....


Hur blev det så här?


Nåväl, jag kommer se bra och se väldigt bra ut. ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards