Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Agnes - 3 maj 2009 19:26


Hittade en cd med gamla kort idag...eller så jäkla gamla var de inte, men om man jämför hur jag såg ut då och hur jag ser ut nu, då kan man lätt tro att det är massa år mellan bilderna.


Korten var tagna för ganska exakt fyra år sedan...och jag var en sån pudding!!! Och jag hade inte ens vett att inse det då. Jag var minsann missnöjd med min kropp på den tiden. Om jag bara hade vetat då, det jag vet idag.....då hade jag banne mig inte klagat.


Nä, nu får det banne mig bli ordning i ledet. Måste släppa fram puddingen inom mig igen!! ;-)


I have to "puddify" myself again....

Av Agnes - 3 maj 2009 10:48


Igår var vi iväg och tittade när de hade betessläpp på en bondgård cirka tre mil bort. Arla, som sponsrade hela grejen, bjöd på kanelbullar och mjölk, och hade en tipspromenad runt gården. Hur mysigt som helst!


5-åriga sonen fann dock störst nöje i att glutta ner i den gigantiska bajsbassängen på gården. Alla har vi olika intressen.... ;-)


Söta lamm och kalvar fick oxå se. Jag spanade in en söt kalv som jag tyckte vi kunde kidnappa....Mannen höll inte med. Förstår inte varför....?


Kanondag hade vi iaf!

Ovido - Quiz & Flashcards