Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Agnes - 25 mars 2010 19:22


   Internet har verkligen underlättat livet på många sätt och vis - man behöver sällan masa sig iväg till banken, affären, resebyrån osv....allt sköts bekvämt hemifrån soffan. Även förnyelse av recept sköts numera via nätet - kanon!

   Insåg idag att migränmedicinen var slut, och bestämda mig snabbt för att förnya receptet. Loggar in.....eller....nä, det GÅR INTE att logga in. Blir irriterad....stressar upp mig...får migrän. Fan....surar.

   Ska jag behöva RINGA till vårdcentralen imorgon, för att få ett nytt recept? Määääh.....jobbigt!


   Ja, jag erkänner - jag är försoffad in absurdum. Men JOBBIGT är det att behöva ringa, då jag egentligen bara ska kunna trycka in min beställning för att sedan kunna gå in på närmaste apotek och få mina medikamenter.


*suck å stön*


*gnäll*

Ovido - Quiz & Flashcards