Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Agnes - 12 mars 2010 18:33


   Var på Quiz med arbetskamraterna igår, vi hamnade på en hedrande (och irriterande) fjärdeplats. Vårt lag hade rätt spridda kunskaper, så vi lyckades pricka in en hel del olika ämnen. Surt var det dock att vi i sista sekund ändrade två svar, vilket visade sig DUMT gjort. Så från delad första plats, rasade vi brutalt ner på fjärdeplats. Bättre lycka nästa gång.


   Tack och lov är det helg, för jag känner mig ungefär lika pigg som en nyklubbad säl... Kvällen skall spenderas i soffan tillsammans med dottern - halvgluttandes på "Let´s dance". Förmodligen somnar jag efter två dansframträdanden.....som vanligt.

   Vad mer göra i helgen? Hmmm.....måla om ett skrivbord och fortsätta med iordningsställandet av Son2 och Son3´s nyrenoverade rum. Börjar arta sig nu...blir fint!

   Har visst i ett svagt ögonblick lovat Dottern att vi ska baka cupcakes i helgen.... JÄTTEROLIGT att baka sånna, då man håller på med Gi - NOT! Dock funkar Gi fint, och jag har sedan förra tisdagen loosat 1,6 kilo, så det kan man inte direkt klaga på. Känner mig banne mig lite duktig.....


   Nu dax för räksallad!

Smurr!





Ovido - Quiz & Flashcards