Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Agnes - 3 mars 2010 17:22


   Fy fan vad jag hatar Gi just nu. Huvudvärken är överjävlig och min kropp skriker efter stora mängder snabba kolhydrater...

   Knaprar på mina nötter och drömmer om smågodis.


   Jag vet att det blir bättre, men dag 3 på avgiftningen är gräslig. Och jag är villig att stilla mitt sockerbegär snabbt och effektivt, men jag klarar av att resonera med mitt förstånd och tysta mitt vansinne. Just nu iaf....


   Jag SKA klara det, den här gången oxå. Fixade fem månader utan så mycket som ett endaste litet snedsteg från min strikta Gi-diet. Sen kom julen och jag valde att ta ett brejk från min nya livsstil. DUMT val.... Så fort det minsta lilla sockerkorn åkte in min munnen, väcktes begäret efter mer socker. Socker, socker, socker!!!


   Men nu är jag på G igen.

På G med Gi.

No more suger.

Go Gi!

Ovido - Quiz & Flashcards