Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Agnes - 27 juni 2010 10:31


   Skämtar bara....trots att det är sant. Har semester nu - länge! Härligt!

   Började semestern i onsdags, med att åka till Oslo. Svågern var här på besök, och skulle åter hem till Norge på onsdagen. Så vi (jag, Mannen och ungarna) bestämde oss för att köra hem honom. Galet....men det gick bra. Vi började köra runt 11.20 och var framme vid 21-tiden. Och ungarna höll sig rätt hyfsat lugna.

   Efter en natt i Oslo, i ett minikollektiv, körde vi tillbaka mot Sverige - och anlände Ullared vid 15-tiden. Chkade in oss i en stuga på Ge-Kå´s camping, och sen gick vi iväg och SHOPPADE! Oj, vad vi shoppade! Roligt! Gjorde massa fynd....

   Sov en natt i stugan, och gjorde en minishopping på midsommaraftons förmiddag, innan vi åkte hem till Småland igen. Så midsommaren så spenderades mestadels i en bil.... Väl hemma käkade vi lite sill och andades ut.

   135 mil på tre dagar.....


   Idag ska vi bara vara hemma och ta det lungt. Poolen ska fyllas och tvätt ska vikas.... Och jag ska försöka fatta att jag inte behöver göra massa saker varje dag, för jag har ända till 18 augusti på mig....


semester

Ovido - Quiz & Flashcards