Alla inlägg den 22 december 2009

Av Agnes - 22 december 2009 09:49


   Blev igår inbjuden att käka lunch på mitt nya jobb, tillsammans med eleverna oxå. Kanon att få träffa dem innan jullovet - så att både jag och de har koll på vem man kommer träffa den 7 januari.

   Jag blev bjuden på pizza...min första pizza på ett halvår. Smakade rätt ljuvligt, måste jag erkänna. Fick i mig halva pizzan, sen tog det tvärstopp. Och efteråt hade jag en mild känsla av illamående... Men det var det värt!

   Trevlig var lunchen, och trevliga var elverna samt övriga personal.

Detta kan bli hur bra som helst!


   Nu hopp in i duschen - sen blir det hämtning av söner som går på jullov idag klockan 11. Senare idag ska vi fira mor/mormor på hennes 65-årsdag!

Även DETTA kan bli hur bra som helst!


Ovido - Quiz & Flashcards